Specjalista Zespołu Prezydialnego, Kadr i Szkolenia
Komendant Powiatowy Policji w Siemiatyczach poszukuje kandydatów na stanowisko: specjalista Zespołu Prezydialnego, Kadr i Szkolenia
Komendant Powiatowy Policji w Siemiatyczach poszukuje kandydatów na stanowisko: specjalista Zespołu Prezydialnego, Kadr i Szkolenia
Wymiar etatu: 1
Umowa na okres zastępstwa
Miejsce wykonywania pracy: Siemiatycze
Adres urzędu:
Komenda Powiatowa Policji w Siemiatyczach
ul. Zielona 3
17-300 Siemiatycze
Warunki pracy:
-
stanowisko jest usytuowane na II piętrze budynku,
-
narzędzia i materiały pracy: praca w pomieszczeniu biurowym; biurko, telefon, komputer, szafy biurowe,
-
bariera architektoniczna: w budynku nie ma windy,
-
warunki dodatkowe: praca przy naturalnym i sztucznym świetle, pomieszczenie ogrzewane
Budynek poza częścią parterową nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
prowadzenie spraw kadrowych związanych ze stosunkiem służbowym policjantów i stosunkiem pracy pracowników,
-
prowadzenie ewidencji etatowej, ewidencji w sprawach dyscyplinarnych i skargowych oraz sporządzanie sprawozdań na podstawie wskazanych ewidencji,
-
tworzenie rozkazów organizacyjnych,
-
koordynowanie doskonalenia zawodowego policjantów i pracowników cywilnych,
-
analizowanie i zgłaszanie potrzeb szkoleniowych,
-
wykonywanie zadań w zakresie postępowania kwalifikacyjnego w stosunku do osób ubiegających się o przyjęcie do służby w Policji.
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie: średnie o profilu prawno – administracyjnym,
-
znajomość prawa pracy oraz przepisów regulujących stosunek służbowy policjanta,
-
znajomość programów biurowych Microsoft Office.
Wymagania dodatkowe:
-
wykształcenie wyższe,
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
-
życiorys/CV i list motywacyjny,
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
Termin i miejsce składania dokumentów:
-
dokumenty należy złożyć do: 26.09.2018
-
decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
-
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Siemiatyczach
ul. Zielona 3
17-300 Siemiatycze
Inne informacje:
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, test wiedzy dla wszystkich kandydatów spełniających wymagania formalne i następnie wobec 6 najlepszych kandydatów rozmowa kwalifikacyjna oraz test praktycznego posługiwania się komputerowymi programami biurowymi.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
Kandydaci zakwalifikowani o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni e-mailem (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego).
Proponowane wynagrodzenie na stanowisku wynosi nie mniej niż 2100 zł brutto oraz płatna wysługa lat.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 85 670 46 22