OGŁOSZENIE Nr 1/2014
KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W SIEMIATYCZACH
z dnia 11 grudnia 2014 r.
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
Naczelnika Wydziału Prewencji
Komendy Powiatowej Policji w Siemiatyczach
§ 1.
W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Naczelnika Wydziału Prewencji Komendy Powiatowej Policji w Siemiatyczach ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze:
- w zakresie wymagań formalnych - spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. Nr 123,
poz. 857, z późn. zm.); - w zakresie wymagań pożądanych:
- mający co najmniej 10 - letni staż służby w Policji,
- mający co najmniej 3 - letnie doświadczenie w realizowaniu zadań w komórkach organizacyjnych Policji o zadaniach wchodzących w zakres nadzorowany przez stanowisko objęte postępowaniem;
- w zakresie wymagań dodatkowych:
- posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
§ 2.
Oferty kandydatów powinny zawierać:
- CV i list motywacyjny;
- kopie ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginały do wglądu);
- potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
- koncepcję pracy na stanowisku, na które prowadzi się postępowanie kwalifikacyjne;
- oświadczenie kandydata – pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej;
- oświadczenie kandydata o pozostawaniu/nie pozostawaniu kandydata w stosunku małżeńskim, pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z jednym z funkcjonariuszy lub pracowników Policji, będących w podległości służbowej stanowiska, na które aplikuje kandydat;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu).
§ 3.
Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym:
- organizowanie i koordynowanie służby prewencyjnej w celu zapewnienia bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz ochrony środowiska ze szczególnym uwzględnieniem:
- służby patrolowej,
- służby obchodowej dzielnicowych,
- służby ochronnej,
- doprowadzeń osób;
- rozwijanie kontaktów społecznych oraz inicjowania międzyinstytucjonalnych koalicji różnorodnych podmiotów na rzecz profilaktyki przestępczości i wykroczeń oraz innych zjawisk kryminogennych;
- współdziałanie z organami administracji państwowej i samorządowej w przedmiocie poprawy bezpieczeństwa i porządku publicznego, procedur administracyjnych oraz nawiązywanie współpracy z podmiotami zewnętrznymi w ramach prewencji kryminalnej;
- współpraca z organami sprawiedliwości i innymi instytucjami pozapolicyjnymi na szczeblu powiatu w zakresie niezbędnym do realizacji i koordynacji przedsięwzięć związanych ze zwalczaniem wykroczeń oraz zapobiegania patologiom społecznym;
- zapobieganie przestępczości i demoralizacji nieletnich;
- organizowanie zadań służby dyżurnej;
- przygotowywanie planów i koordynowanie działań ogniw służbowych w sytuacji zakłóceń porządku publicznego, zagrożeń bezpieczeństwa powszechnego oraz stanów nadzwyczajnych, katastrof naturalnych, klęsk żywiołowych i zamachów terrorystycznych;
- opracowywanie i aktualizowanie systemu alarmowego jednostki, Nieetatowego Pododdziału Prewencji Policji oraz nadzór nad przygotowaniem systemów alarmowych komórek organizacyjnych;
- planowanie, organizowanie, koordynowanie zadań obronnych Policji w zakresie zadań i kompetencji wydziału oraz współdziałania w tym przedmiocie z właściwymi organami administracji publicznej i wojskowej oraz formacjami wykonującymi ochronę obiektów infrastruktury krytycznej;
- gromadzenie i przekazywanie informacji dotyczących imprez masowych oraz nadzorowanie zabezpieczenia imprez masowych o podwyższonym stopniu ryzyka.
§ 4.
Oferty, z podaniem na kopercie adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie Komendy Powiatowej Policji w Siemiatyczach,
ul. Zielona 3, 17-300 Siemiatycze w terminie do dnia 29.12.2014 r., z dopiskiem Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Naczelnika Wydziału Prewencji Komendy Powiatowej Policji w Siemiatyczach z dopiskiem „w sekretariacie nie otwierać”.
§ 5.
Dodatkowe informacje dotyczące zasad prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego, w tym wymagań dotyczących założeń do opracowania koncepcji pracy na stanowisku można uzyskać w Zespole Prezydialnym, Kadr i Szkolenia Komendy Powiatowej Policji w Siemiatyczach – tel. służbowy 7122-222, lub miejski – 85-6564-222 lub na stronie internetowej www.isp.policja.pl, w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji, w dokumencie Ogólny tryb i zasady przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.
§ 6.
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 29.01.2015 r.
Komendant Powiatowy Policji
w Siemiatyczach
(podpis nieczytelny)
mł. insp. Wiesław Kiełpiński