Informacja o wolnych stanowiskach

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Specjalista Zespołu Administracyjno-Gospodarczego

Komendant Powiatowy Policji w Siemiatyczach poszukuje kandydatów na stanowisko: specjalista Zespołu Administracyjno - Gospodarczego

Liczba stanowisk: 1

Wymiar etatu: 1

Miejsce wykonywania pracy:

Komenda Powiatowa Policji w Siemiatyczach

ul. Zielona 3

17-300 Siemiatycze

Warunki pracy:

  • praca administracyjno-biurowa
  • obsługa komputera powyżej 4 godz. dziennie
  • stanowisko jest usytuowane na I piętrze budynku
  • narzędzia i materiały pracy: praca w pomieszczeniu biurowym; biurko, telefon, komputer, szafy biurowe
  • bariera architektoniczna: w budynku nie ma windy
  • warunki dodatkowe: praca przy naturalnym i sztucznym świetle, pomieszczenie ogrzewane

Budynek poza częścią parterową nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

 

Kogo poszukujemy (wymagania niezbędne):

  • wykształcenie: wyższe
  • znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie jednostek sektora finansów publicznych
  • znajomość pracy kancelaryjno - biurowej
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa
  • znajomość obsługi komputera, programów pakietu Microsoft Office i urządzeń biurowych
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie z pełni praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):

  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne,
  • doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok pracy na podobnym stanowisku,

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie postępowań szkodowych, w celu zapewnienia prawidłowej reakcji na szkody w mieniu MSWiA,
  • prowadzenie gospodarki mandatowej,
  • rozliczanie należności z tytułu dojazdów do pracy osób uprawnionych,
  • naliczanie równoważników i należności przysługujących pracownikom i policjantom,
  • koordynowanie czynności w zakresie przeprowadzanych w jednostce inwentaryzacji,
  • sporządzanie dokumentów ubezpieczeniowych ZUS,
  • prowadzenie dokumentacji ZFŚS pracowników

Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
  • kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.

Termin i miejsce składania dokumentów:

dokumenty należy złożyć do: 31.10.2022 roku

decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu

  • miejsce składania dokumentów:

Komenda Powiatowa Policji w Siemiatyczach

ul. Zielona 3

17-300 Siemiatycze

 

Dane osobowe - klauzula informacyjna

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

  • Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Siemiatyczach ul. Zielona 3; kpp@siemiatycze.bk.policja.gov.pl
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Zgodnie z art. 37 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych Komendant Powiatowy Policji w Siemiatyczach wyznaczył w podległej jednostce inspektora ochrony danych, kontakt:
    ul. Zielona 3, 17-300 Siemiatycze, e-mail: iod.kpp@siemiatycze.bk.policja.gov.pl. Dane umieszczono na stronie BIP KPP w Siemiatyczach.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
  • Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wybrane stanowisko – na podstawie ustawy o służbie cywilnej, natomiast udzielona przez Panią/Pana zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych osobowych (nie wynikających z powyższych przepisów) zawartych w złożonych przez Panią/Pana dokumentach (np. adres e-mail, nr telefonu, wizerunek).
  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
  • Uprawnienia:
    • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
    • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
  • Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Inne informacje:

Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, test wiedzy dla wszystkich kandydatów spełniających wymagania formalne, a następnie wobec 5 najlepszych kandydatów rozmowa kwalifikacyjna oraz test praktycznego posługiwania się komputerowymi programami biurowymi.

Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.

Kandydaci zakwalifikowani o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni e-mailem (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego).

Proponowane wynagrodzenie na stanowisku wynosi 3251,14 zł brutto oraz płatna wysługa lat.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 7122 222.

Metryczka

Data publikacji : 17.10.2022
Data modyfikacji : 20.02.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Siemiatyczach
Osoba udostępniająca informację:
Andrzej Mikulski Zespół Łączności i Informatyki
Osoba modyfikująca informację:
Andrzej Mikulski
do góry