Specjalista Zespołu Administracyjno-Gospodarczego
Komendant Powiatowy Policji w Siemiatyczach poszukuje kandydatów na stanowisko: specjalista Zespołu Administracyjno - Gospodarczego
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Powiatowa Policji w Siemiatyczach
ul. Zielona 3
17-300 Siemiatycze
Warunki pracy:
- praca administracyjno-biurowa
- obsługa komputera powyżej 4 godz. dziennie
- stanowisko jest usytuowane na I piętrze budynku
- narzędzia i materiały pracy: praca w pomieszczeniu biurowym; biurko, telefon, komputer, szafy biurowe
- bariera architektoniczna: w budynku nie ma windy
- warunki dodatkowe: praca przy naturalnym i sztucznym świetle, pomieszczenie ogrzewane
Budynek poza częścią parterową nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Kogo poszukujemy (wymagania niezbędne):
- wykształcenie: wyższe
- znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie jednostek sektora finansów publicznych
- znajomość pracy kancelaryjno - biurowej
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa
- znajomość obsługi komputera, programów pakietu Microsoft Office i urządzeń biurowych
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne,
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok pracy na podobnym stanowisku,
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań szkodowych, w celu zapewnienia prawidłowej reakcji na szkody w mieniu MSWiA,
- prowadzenie gospodarki mandatowej,
- rozliczanie należności z tytułu dojazdów do pracy osób uprawnionych,
- naliczanie równoważników i należności przysługujących pracownikom i policjantom,
- koordynowanie czynności w zakresie przeprowadzanych w jednostce inwentaryzacji,
- sporządzanie dokumentów ubezpieczeniowych ZUS,
- prowadzenie dokumentacji ZFŚS pracowników
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
Termin i miejsce składania dokumentów:
dokumenty należy złożyć do: 31.10.2022 roku
decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Siemiatyczach
ul. Zielona 3
17-300 Siemiatycze
Dane osobowe - klauzula informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
- Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Siemiatyczach ul. Zielona 3; kpp@siemiatycze.bk.policja.gov.pl
- Kontakt do inspektora ochrony danych: Zgodnie z art. 37 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych Komendant Powiatowy Policji w Siemiatyczach wyznaczył w podległej jednostce inspektora ochrony danych, kontakt:
ul. Zielona 3, 17-300 Siemiatycze, e-mail: iod.kpp@siemiatycze.bk.policja.gov.pl. Dane umieszczono na stronie BIP KPP w Siemiatyczach. - Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
- Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wybrane stanowisko – na podstawie ustawy o służbie cywilnej, natomiast udzielona przez Panią/Pana zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych osobowych (nie wynikających z powyższych przepisów) zawartych w złożonych przez Panią/Pana dokumentach (np. adres e-mail, nr telefonu, wizerunek).
- Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
- Uprawnienia:
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
- Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
- Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Inne informacje:
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, test wiedzy dla wszystkich kandydatów spełniających wymagania formalne, a następnie wobec 5 najlepszych kandydatów rozmowa kwalifikacyjna oraz test praktycznego posługiwania się komputerowymi programami biurowymi.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
Kandydaci zakwalifikowani o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni e-mailem (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego).
Proponowane wynagrodzenie na stanowisku wynosi 3251,14 zł brutto oraz płatna wysługa lat.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 7122 222.