Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
Komendant Powiatowy Policji w Siemiatyczach poszukuje kandydatów na stanowisko: pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Powiatowa Policji w Siemiatyczach
ul. Zielona 3
17-300 Siemiatycze
Warunki pracy:
- praca administracyjno-biurowa
- praca przy oświetleniu dziennym i sztucznym,
- stanowisko jest usytuowane na parterze budynku
- narzędzia i materiały pracy: praca w pomieszczeniu biurowym; biurko, telefon, komputer, szafy biurowe
- bariera architektoniczna: w budynku nie ma windy
Budynek poza częścią parterową nie jest dostosowany dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Kogo poszukujemy (wymagania niezbędne):
- wykształcenie: wyższe,
- znajomość pracy kancelaryjno – biurowej,
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa
- znajomość obsługi komputera, programów pakietu Microsoft Office i urządzeń biurowych
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe):
- wykształcenie wyższe prawnicze lub na kierunku administracja,
- doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata pracy w komórce ds. ochrony informacji niejawnych w urzędzie administracji rządowej
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- kierowanie pracą Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych oraz sprawowanie nadzoru merytorycznego nad pracownikiem kancelarii tajnej,
- zapewnienie ochrony informacji niejawnych w systemach i sieciach teleinformatycznych,
- opracowanie i aktualizowanie planu ochrony informacji niejawnych,
- prowadzenie postępowań sprawdzających wobec policjantów i pracowników Komendy oraz kandydatów do pracy w Komendzie, a także kontrolnych postępowań sprawdzających,
- prowadzenie dokumentacji m.in. rejestru akt postępowań sprawdzających, rejestru zaświadczeń o odbyciu przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, rejestru wydanych poświadczeń bezpieczeństwa i inne,
- prowadzenie szkoleń funkcjonariuszom i pracownikom tut. KPP w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz udzielanie instruktażu w tym zakresie,
- sporządzanie rocznych sprawozdań ze stanu ochrony informacji niejawnych,
- pełnienie funkcji inspektora danych osobowych (RODO, DODO),
- wprowadzanie danych do systemu SWOP.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/ stażu pracy,
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatów.
Termin i miejsce składania dokumentów:
dokumenty należy złożyć do: 5.04.2024 roku
decyduje data: wpływu / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Siemiatyczach
ul. Zielona 3
17-300 Siemiatycze
Dane osobowe - klauzula informacyjna
Inne informacje:
Oferty, które nie spełnią wymogów formalnych, niekompletne oraz przesłane po terminie nie będą brane pod uwagę. Oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów. Techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, test wiedzy dla wszystkich kandydatów spełniających wymagania formalne z zakresu m.in. Ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o Służbie Cywilnej; Ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych- do rozdziału 10, bez analizy załączników do ustawy; Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (…) tzw. ogólne rozporządzenie o ochronie danych/ RODO- rozdział I-IV. Wobec 5 najlepszych kandydatów rozmowa kwalifikacyjna oraz test praktycznego posługiwania się komputerowymi programami biurowymi.
Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944- 1990 oraz treści tych dokumentów- nie dotyczy kandydatek/ kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 roku lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Kandydaci zakwalifikowani o terminie testu i rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni e-mailem (telefonicznie w przypadku braku adresu e-mailowego).
Proponowane wynagrodzenie na stanowisku wynosi 4891,98 zł brutto oraz płatna wysługa lat.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 47 7122 240.